Friday, November 30, 2012

GLAM Nite

GLAMorous Nite for Beautiful n Gorgeous people under Green Leaders Group!!!!

What??? Its me lah n my partners too...hikhik...first of all after we have done celebrate Anniversary of the company (Hai-O) at Stadium Malawati, Shah Alam kitorang pn bergegas lah ke The Westin Hotel untuk majlis seterusnya...soo GLAM uolss...cant wait for that nite...Hanis Haizi, the founder of GLAM n Green Leaders Group yg organized this event tau...mmg sgt sgt xsabar bila Hanis buat sesuatu untuk partner2 dia...mesti grand n bestlah...

sampai je terus make up2 dgn Shu, our MUA imported from our team jgk..hihi, abes gorgeous glerr jadinya...hehe...(promote sket)...

and event pn start......Wooowwwww!!!! best glerr kowt...
tgk nih...

deco table by Dear Azalea



menu

 
our table

 

me with Zahirine






 CDM Salha Zain sang Antara Anyer dan Jakarta

 our cdm with GLAMnam style...yeahhh



 CDM Adibah Karimah's Team...

 Beautiful are us...hihi

 Nak jugak jadi CDM...insya Allah next year will be my turn...Amiinnn...

 Green Leaders Group

nak aura CDM Hanis Haizi py dress...by Radzuan Radziwill..pengsan dgn harga dia...


yeahhh...nak tgk lg gambar2 leh view kt my instagram @fanashafiee
or add me at my facebook Noor Farhana Shafiee..
byk lg gambar2 menarik kt c2...overall we enjoy the event...tq again to our great mentor CDM Hanis Haizi for organizing this exciting event...hope to see u guys next year pulak dgn lebih grand2 lagi..ok...

call/sms me at 012-6727704

No comments:

Post a Comment