Sunday, May 13, 2012

10 Sebab Kenapa Kena Pilih Bisnes Premium Beautiful!

Bercerita tentang peluang perniagaan, semua orang tahu key ingredient untuk mana2 bisnes ialah produk, servis, target market, modal dan berapa pulangannya . Kelima-lima faktor ni penting sangat untuk memastikan bisnes yang kita nak buat sentiasa makmur dan berkembang maju. Kalau tersilap venture bisnes, kita rugi masa, wang dan tenaga. Jadi first off sebelum nak memulakan apa-apa bisnes kita mesti nak tahu dulu KELEBIHAN BISNES tu.



Of course at this blog I akan kupas sebaik mungkin KELEBIHAN BISNES PREMIUM BEAUTIFUL ..so hopefully lepas baca artikel ni, korang semua boleh buat keputusan dengan yakin dan muktamad ya :)


Jom kita lihat apa dia yang best sangat pasal bisnes Premium Beautiful ni:




1. Korset Premium Beautiful ni ada LIFETIME WARRANTY. Maksudnya any kerosakan pada set tu dijamin boleh direpair secara PERCUMA seumur hidup. Now, who doesn't love free stuff right?




2. Korset kita ni ada feature kesihatan yang sangat menarik iaitu benefit dari Far Infra Red rays. Seumpama disinari dengan matahari pagi badan kita seandainya kita pakai korset ni. Kalau 8 jam pakai, maka 8 jam la mendapat manfaat matahari pagi. Best kan? Sebab tu bila kita pakai long term, not only badan kita tak sloppy, tapi berat badan terkawal ( and most cases berat badan berkurangan!), lebih energetik untuk buat kerja, proses nyahtoksin berlaku dengan efisien just by wearing the corset, sakit belakang pun hilang, sakit gastrik pun hilang, sakit senggugut pun hilang.. banyak yang hilang heheh dannn yang paling penting of course badan kita rasa seksi dan cantik. KEYAKINAN YANG TAK DAPAT DIBELI DI KEDAI ya.. only with Premium Beautiful you can have this confidence level yang luarbiasa!


What women like best is catching up with girlfriends!!


3. Feel it, wear it, love it, share it! Senang bagi orang pompuan untuk buat bisnes korset Beautiful ni..Konsep ni kan senang je nak apply, kita jadi pengguna dan kita rasa kebaikannya pada badan kita! Now daripada bergosip tentang benda yang tak mendatangkan faedah kat kita, better kita bergosip tentang benda yang boleh buat duit (and also mendatangkan pahala) betul tak? Memang nampak pattern berbual pun akan berubah lepas pakai Beautiful.. daripada jumpa kawan-kawan cerita pasal orang lain ( kiranya mengumpat la tu) jadi cerita pasal perubahan-perubahan yang berlaku kat badan kita lepas pakai Beautiful..share kebaikan korset hebat ni dengan sesiapa sahaja kerana kebaikannya boleh dinikmati oleh sesiapa sahaja.. senang sangat nak buat bisnes korset ni- just share pengalaman kita dengan orang lain- that's all!





4. Kita menjual produk bertaraf SUPERBRAND! Superbrand ni by invitation je tau! And nak melayakkan diri pun kena penuhi kriteria 'best in Quality and best number of satisfied customers'.. jadinya jika Premium Beautiful dapat pengiktirafan Superbrand ni, makanya ternyatalah PREMIUM BEAUTIFUL IS BEST IN QUALITY AND HAS THE HIGHEST NUMBER OF SATISFIED CUSTOMERS! So dengan korset ni tak perlu risaukan elok ke tak elok workmanshipnya ke apa, yakin dengan pengiktirafan ni then senang nak buat bisnes *wink!*


Kan pening kalo banyak jenis macam ni?$%&%#


5. Korset Premium Beautiful ni hanya ada satu warna sahaja- HITAM. Hitam itu menawan, seksi dan gaya mutu keunggulan (ooops melencong lak hhhehe). So takde variation warna or design- JUST ONE TYPE ONLY! Sangat senang dahhh.. tak perlu keluarkan katalog bagai kasi pelanggan pilih.. no no no! All we need to do is just measure up our client and padankan dia dengan set dia- DONE!


source here


6. Market, market, market! Perempuan kat dunia ni yang amat banyakk.. susah ke nak jual baju dalam ni kat depa? Itu pasal la bukan jantina usahawan yang penting, jantina pengguna kita yang penting!! Kalau kaum perempuan di dunia ni dah kategori pupus, haaa then masalah la bisnes korset kita..kan?


source here


7. Syarikat yang kukuh, yang boleh memberi bonus kepada kita setiap bulan tanpa gagal! Bonusnya pulak dalam lingkungan 4 angka ke berapa berapa yang kita nak! Gandakan usaha, maka bonus pun berganda-ganda! Bonus ni confirm setiap bulan dalam 10-12hb masuk akaun kita. SETIAP BULAN. Bukan setiap hujung tahun ya!

8. Bisnes korset Premium Beautiful ni TAK PERLU BUKAK KEDAI, TAK PERLU GAJI ORANG, TAK PERLU BAYAR BIL! Office kita di mana jua client kita berada. Setting tak perlu formal seperti kat regular office, it could be at a shopping complex, at a client's house, practically anywhere yang convenient! Tak terikat dengan sewa or installment space bulan-bulan.. bagus kan? Bisnes yang berpotensi tinggi tapi officeless!


source here


9. BUDAYA KERJA BERKUMPULANDalam bisnes ni, kita tak rasa keseorangan. In fact, pemimpin-pemimpin yang dah berjaya dalam bisnes ni ( and of course lebih dulu makan garam dari kita) bermurah hati dan bertanggungjawab sangat orang-orangnya untuk mendidik, mencanai kita orang baru dalam bisnes korset supaya menjadi macam mereka, dapat mencapai apa yang mereka capai. TAK ADA ISTILAH KENA TINGGAL DENGAN UPLINE DALAM BISNES NI YA! Kita maintain contact dengan pemimpin yang jauh mahupun dekat sebab semua orang tahu COMMUNICATION IS THE KEY TO A SUCCESSFUL GROUP ENDEAVOUR! Kalau tak berhubung dan berkomunikasi, macam mana nak dapat apa-apa, betul tak? Now ada macam-macam medium- FB, Whatsapp, LINE, Viber, even standard messaging pun boleh guna untuk discuss pasal bisnes. Kalau kita take ownership of our business, of course kita akan gunakan segala apa medium yang ada untuk make sure bisnes kita prosper. Distance is not an issue! And certainly bila buat any business pun, alasan untuk buat sesuatu kena letak ke tepi. And nak buat apa pun ada orang guide kita, kita takkan susah dalam bisnes ni kerana tiada bimbingan, tapi susah kerana kita tiada tindakan.




10. BUSINESS MODEL YANG ADIL DAN SAKSAMA DAN MENTORING SYSTEM YANG EFISIEN!
Maksudnya kat sini, sesiapa yang bergiat dalam bisnes Premium Beautiful ni, dia akan mendapat faedahnya dari syarikat. Bukan sebagai sleeping partner ya! Kalau nakkan kejayaan, kenalah bersedia untuk berusaha bersungguh-sungguh. Serius dan profesional dalam menjalankan bisnes ni. Bila kita bermula dari bawah, kita jadikan mereka yang dah berada di puncak bisnes sebagai role model kita dalam bisnes. Kenapa? Sebab mereka lebih dahulu melalui liku-liku yang bakal kita lalui, mereka terlebih dahulu buat apa yang kita bakal buat. Yang paling menguntungkan ialah apabila kita berada di landasan yang betul, yakni di bawah KUMPULAN YANG BETUL, kita akan mendapat advantage yang besar untuk maju di dalam bisnes. Kita ada CDM Hanis Haizi, CDM Raz, bakal CDM Adibah untuk membimbing kita dari langkah meniarap, merangkak, berdiri, berjalan dan teruss berlari dalam bisnes ni. Percayalah, none of these people berkelakuan sombong dengan kita orang baru dalam bisnes. In fact, kita masih boleh berhubung dengan mereka, masih boleh set appointment dengan mereka untuk berbincang mengenai strategi dan motivasi bisnes, masih boleh bersalam bertegur sapa bila bertemu, berkongsi gambar di Facebook..approachable. Jika kita rapat dengan pemimpin, maka lagi mudah kita nak serap ilmu macam mana nak berjaya daripada mereka.

 

There you go- 10 sebab why you should take the opportunity to venture into this business. Actually ada banyak lagi reason yang boleh Lya tulis kat sini, tapi dah tajuknya Lya design 10 aje kan hehe.. 


CALL ME
Noor Farhana Shafiee
012-6727704

No comments:

Post a Comment