Thursday, March 8, 2012

My decision~

Alhamdulillah, sekali lagi aku diberi peluang oleh Allah Taala dgn peluang yg amat aku rasakan berbaloi n xkan pndang belakang lagi..walaupun aku pernah experience dgn berbagai2 badai yg melanda sebelum ini,namun semua tu xmematahkan semangatku yg terus dan selalu berkobar-kobar ni...seriously, xpernah puas dgn ape yg ade coz jarang dapat ape yg diinginkan selama ini..sebab aku pernah gagal suatu ketika dlu, dan byk kali jugak...
Gagal sekali xbermakna gagal untuk selamanye...bangun dan bangkitlah untuk menempa kejayaan yg semakin dkt lg dgn kite...nk dijadikan cerita,bertemu pula dgn kwn lame sekolah menengah..die bwk peluang yg sekali lg mmg aku cari selama ini walaupun dh mcm2 aku cuba n cuba namun semuanya belum bertemu kejayan yg sepenuhnya lagi...aku dipertemukan dgn bisnes Premium Beautiful...ape 2?? tggu entry slpas ini...

No comments:

Post a Comment